عوامل موثر بر قیمت در و پنجره


نوع پروفیل upvc مورد استفاده در در و پنجره:

برخی از پروفیل های مصرفی مانند برند کایکو از محصولات با کیفیت و دارای ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر هستند که در صورت بروز مشکلاتی اعم از تغییر حالت و تغییر رنگ پروفیل قابل پیگیری می باشند، اما پروفیل های نامرغوب و با قیمت پایین دارای ضمانت و خدمات پس از فروش نمی باشند.

استفاده از گالوانیزه مناسب:

گالوانیزه که باعث جلوگیری از تغییر حالت پروفیل می شود تأثیر بسزایی در قیمت در و پنجره upvc دارد. ضخامت ، جنس و شکل گالوانیزه مصرفی شرکت ها متفاوت می باشد. برخی از شرکت ها بجای گالوانیزه از جنس های آهن سیاه با ضخامت های کم استفاده می کنند که باعث ارزان شدن محصول میگردد.

شکل و ابعاد گالوانیزه هر پروفیل نیز بسیار مهم می باشد. گالوانیزه مهمترین نقش را از نظر محاسبات مربوط به ممان اینرسی در پروفیل upvc دارا می باشد.

 

یراق آلات مصرفی:

برند های مختلف یراق باعث تفاوت قیمت در و پنجره های upvc می شوند. برخی از شرکت ها جهت کاهش هزینه در مصرف یراق آلات از ست کامل با یک برند استفاده نمی کنند مثلاً در استفاده از یراق آلات آلمانی بعضی از قطعات را ترک استفاده می کنند که این امر باعث تفاوت قیمت بین شرکت ها می شود.

استفاده از شیشه و متریال(از قبیل چسب و گاز):

در صورتی که از شیشه های دستی و کارگاهی جهت پنجره  upvc استفاده شود هزینه کمتری از شیشه های کارخانه ای خواهد داشت.
در شیشه های کارخانه ای بدلیل استفاده از شیشه با گرید A که بدون موج و خال می باشد و استفاده از چسب بوتیل روی اسپیسر که باعث چسبندگی کامل شیشه به اسپیسر می شود و هیچگونه نفوذی برای ورود خاک و بخار بر روی شیشه نمی گذارد کیفیت بهتری نسبت به شیشه های دستی و کارگاهی دارد.

سیلیکاژل داخل اسپیسر کوچکترین رطوبتی را داخل شیشه باقی نمی گذارد. چسب پلی سولفاید که پشت اسپیسر تزریق شده و برای ضمانت آب بندی و چسبندگی بیشتر شیشه استفاده می شود.

و در آخر گاز آرگون در حد استاندارد تزریق می گردد که هم عایق حرارتی است هم عایق صوتی و هم جلوگیری از میعان در فضای بین دوجداره می نماید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *